Tre små mc knuttar

Slutat skolan nu och har checkat av ett mattetest som gick bra. Fick även kolla på mitt svenskaprpv igår och även det gick jättebra.

Ska till stallet snart måste bara laga mat sånt då mamma och pappa inte är hemma i kväll. Måste även klura ut hur jag ska ta mig till och från stallet då jag inte kan få någon skjuts.

Det var även några byggarbetare som hade stängt av gångbanan jag tar på vägen hem så nu håller jag på att gå runt en hel sjö och har tre mc knuttar som följer efter mig och ökar takten så fort jag ökar, läskigt!

Nu måste jag sluta skriva innan jag ramlar i diket så hörs vi när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Aili

Roligt att matten gick bra1 :)

2013-01-30 @ 16:44:21
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0