United Kingdom

Ända sedan jag kom hem har jag;
 
Kollat på the perks of being a wallflower som verkligen var en superbra film! Big like från mig och jag rekommenderar den stort. Emma Watson är en av skådespelarna bland annat.
 
Jag har svarat och kommenterat era bloggar och jag tycker verkligen det är jättekul när ni kommenterar så det r en sak ni får fortsätta med! ;) Sen har jag skrivit lite utkast och ska snart göra lite tidsinställda till i morgon.
 
Och den sista och bästa saken jag gjort sedan jag kom hem äratt planera englandresa tillsammans med Matilda och vi bokar biljetterna i morgon. Så den 17 juni lyfter vårat plan och vi kommer hem den 24 efter en vecka tillsammans i Storbritanien med New Forest ponnysar och andra roligheter (killar).

Spännande, tvekar dock på om vi kommer komma hem då vi inte kommer hitta på plygplatsen, haha. Har bättre saker att oroa mig för nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0