Det var ett tag sedan ja

 
Hej, kände att det var dadgs att skriva något litet här. Det var ju ett tag sedan kan man säga. Sedan jag sist bloggade har jag vart på Håkan konserten i GBG.
Den var så sjukt grym så det går inte att beskriva med ord ens. När jag och Sofia som jag var där med följde stimmet med människor på väg ut när konserten va slut var tårarna i ögonen och man kände sig bara helt tom. Konserten var MAGISK och det kommer ta lång lång tid innan något slår det.
 
Jag har blivit ett rälsbarn på överkäken och den senaste veckan har jag inte kunnat äta någonting som är i fast tillstånd. Det börjar bli lite bättre nu men framtränderna gör fortfarande ont och går inte att tugga med.
Sista måltiden innan rälsen sattes in blev jordgubbar, otroligt gott!
 
Jag har även fått sommarlov och åker redan idag till England tillsammans med min farfar och min vän Matilda. Farfar som är en engelsman har bott hos oss i Sverige senaste två veckorna och nu när det är dags för honom att åka tillbaka hem till sig så följer jag och Matilda på för en veckas semester/ språkundervisning.
Det passar även extra bra att åka till Great Britain idag då världens syggaste, bästa, sötaste osv. fotbollsspelare Jordan Henderson fyller 23 idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0