What doesn't kill you makes you stronger

Tjoo!! <3

Hemma nu efter att ha shoppat på frölunda :) Fast det hände en väldigt läskig sak på Gina :O ! Jag och jennifer var där inne och valde lite kläder och närm vi skulle gå till provrummet så såg vi att en man/kille i typ 30 års ålderna hade kolapsat och fåt en strokem typ eller nåt!!! As läskigt men som tur var så hade dom ringt ambulansen och hans kompisar var där och satt runt omkring !

Nu tycker jag att vi inte ska prata mer om det för det var så läskigt :P Köpte en t-shirt och en grå tröja och bandeau :) KOmmer ut bilder snart :) Ska bara fota :D


Sparar pengar förfult nu ( förutom när jag shoppar ^.^) så att den kan bli min! KOmmer antagligen få lite pengar nu på konfirmationen och efter det blir den min! bara min !!! :D Då j*vlar ska det fotas !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0