1 månad kvar tills jag blir fjortis! ;)

Idag den 11 augusti, så är det exakt en månad kvar tills jag fyller fjorton. Då kan ni ju lista ut själva att jag fyller den 11 septemper. Olycksdagen. Nä men det e ju lite roligt att fylla år på en sån dag. Och jag är nog den enda som inte har sett dokumentären 9/11 bara för att jag alltid har fyllt år när dom visat den så jg har inte kollat, haha ;)
Aja tänkte att jag kunde skriva en önskelista här då för att jag inte har något bättre för mig :)
 

Canon EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM

Polariseringsfilter

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kamerastativ

Velbon DF-50/F
 
 

Batterigrepp

Meike MK-1100D 
 
 
 
Jag vet egentligen inte alls vad jag önskar mig så jag passar på att önska mig en massa kamerasaker ^^

Kommentarer
Postat av: Ella Stork

sv: tack detsamma! ag ska mest chilla, självdå? kram!

Svar: Jag ska vara hos min farfar som bor i england :)
Anna-Jean

2012-08-11 @ 14:17:22
URL: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0