Cows, Isle of Wight

Hej!
 
Tänke nu berätta lite vad vi gjorde igår efter som jag inte hann göra det när jag kom hem.
Så vi var åkte med båt till en ö som heter Isle of Wight "on a day tripp" så kl 9 satt vi på båten påväg till staden byn Cows på Isle of Wight. Förtillfället var det Cows week där vilket är en av Englands bästa och stärsta seglingsfestivaler och det visste vi inte men det var jätte kul faktiskt. rätt litet ställe så vi hade nog inte haft något att göra annars ^^ Men jag kan ju visa lite bilder och skriva till så blir det lite roligare :)
 
Detta åkte vi på :)
 
Det var massa företag och sånt där så vi fick lita flaggor och drickor och allt vad det heter medans vi satt och kollade på båtarna ett tag.
 
Vi köpte te och jag "råkade" göra en smileys ^_^
 
Gick prommenad längs strandet och kollade på det olika båtarna :)
 
Sate oss och fikade och kollade på båtar :O!!
 
Hittade en skylt jag var tvungen att ta kort på :)
 
 
Påvägen tillbaka från fikan :) Kollade på lite mer båtrace :)
 
Lite mer båtar :)
 
 
Kanonerna som skuter startskotten :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0