Kameraväskan

Nu till mitt fynd! På marknaden idag så köpte jag en stor kameraväska som det får plats massa tillbehör i osv för så lite som 60 spänn i svenska kronor :O Dock begangnad men ALDRIG använd då den inte passade förra ägarens kamera.
Väskan i helhet, inte snygg alls men praktisk.
 
Märket, pullman hahah. If you know what i mean ?
 
De tre stora facken. Egentligen är dett ett stortfack med två kardborreremsor på sidorna och så finns det de dessa väggar som man kan sätta upp i mitten så att det passar perfekt till kameran och de olika objektiven.
 
På båda sidorna finns det dessa små kvadratformade facken som jag inte riktigt vet va jag ska ha i... kanske en macka ;) ?
 
 
Och sen det sista och största facket där man kan ha filter, minneskort, extra batterier osv :) Jätte praktiskt.
 
Så vad tycker ni om den ? Jag tycker den är jätteful men jättepraktisk för att förvara kamerasakerna i. Det är ingen väska jag tar med mig ut på själva fotorundan (man kan då det finns en axelrem) utan jag tänker förvara mina kamerasaker här så att jag har alla sammlade på ett säkert ställe. Så denna för 60 sek är inte dumt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0