Spel, hundpromenad & Shopping

Hej!
Har precis suttit och spelat tvspel för typ andra gången i mitt liv hahaha! Första gången var i fredag eller lördags med Matilda då jag spelade med Matilda för att vi firade hennes födelsedag :) Tror det heter Need For Speed Shift eller nåt och är ett bilspel men jag vet inte riktigt men jag måste säga att jag är riktigt bra på det! ;) Om jag kör riktigt långsamt så kanske jag kan klara mig utan att kracha ibland.
 
Nog med spel och sånt, ska ut med hunden så snart jag har slutat messa med Jennifer och Andrew och efter det ska jag nog shoppa lite på internet för 300 spänn som jag växlade och hade kvar från England. Ingen aning om vad jag ska köpa, antagligen höstkläder för det har jag inget av :O Ni får gärna tipsa om sånt ni tycker är fint osv för jag suger på mode vilket ni nog har märkt :)
 
Men ni får ha det så jävla bra medans jag är ute i regnet med vovve min 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0