Tess 2 :)

Sådär :) det var slutet av Tess bilderna nu för nu har jag inga mer bra men vi går ju ut med henne varje dag så det lär komma fler :) Tycker ni dom är fina så kan ni ju kommentera så bilr jag jätte glad :D Jag vet att uppdateringen inte är så jätte bra nu när jag i england men ni får ju faktiskt lite inlägg lite då och då så ni borde ju vara nöjda :) Och nån gång medans vi är här ska vi åka till New Forest och kolla på de vilda New Forest ponnierna :) Kommer bli jätte kul :) Här har vi bra väder och inget regn men jag vet inte hur det är där hemma så det får ni gärna också kommentera :D

Kram Anna M <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha puss på daj Anna! :*

Svar: Hej hej och puss på daj Lillknulle <3<3 oj oj förlåt mena kurre ^^ :* :D <3
Anna-Jean

2012-08-04 @ 20:23:08
URL: http://lillkurre.blogg.se
Postat av: Fanny

Vilken fin hund :)

2012-08-05 @ 10:35:19
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0