28 december 2012

Godmorgon eller vad man nu ska säga vid den här tiden.
Däckade i soffan igår efter stallet så det blev tyvärr inget bloggande igår kväll och tog mig en rejäl sovmorgon så har inte hunnit blogga än idag heller. 
 
Idag är det fredag, sista fredagen på 2012 och jag hade tänkt att ta det riktigt lungt med familjen helt enkelt.
Just nu ska jag kolla och kanske klicka hem lite kläder från nelly då jag fick ett 500 kronors presentkort där i julklapp och sen ska jag ut och fota lite medmin bebis om vädret håller i sig.
Borde nog egentligen byta ordning på de två sakerna då jag kan kolla på Nelly.com när det är dåligt väder, men vi får se hur det blir med det. Bilderna kommer iaf på bloggen ikväll.
 
En liten bild på isen utanför vårat hus, lite häftig faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0