Godmorgon :)

Vaknade supersent idag men det kanske inte va så konstigt då jag och Jennifer chatta/smsa till typ halv tre  :P Idag blir det mest n hemmadag förutom att jag ska åka och byta min trasiga plattång äntligen efter typ flera veckors tjat på pappa :) Och sen ska vi åka och handla lite ingridienser till en morotskaka som jag ska baka till mormor som yller år imorgon och sen behöver jag köpa lite smink :) Så denna veckan/ hela sommaren kommer det vara lite seg sommaruppdatering för egentligen är det ju ingen som sitter vi datorn hela sommarlovet och det vill ju liksom inte jag häller göra ;) Så det blir typ 2 inlägg perdag nu iframtiden och ibland lite mer och ibland lite mindre :)
Vad ska ni göra idag då ?
 
Fotograf Matilda <3

Kommentarer
Postat av: Felicia Enderborg-Hästblogg

Fin bilder ;)

2012-06-24 @ 13:07:17
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0