Najs Bajs

Ursäkta mig lite för den usla uppdateringen och den gudomligt fula rubriken men aja.
 
Dagens braiga saker:
 
•Jag fick skjuts till och från skolan för första gången sedan typ dagis.
 
• De är roliga lektioner på tisdagar.
 
•Pappa hade köpt massa mat så att man kunde frossa lite när man kom hem.
 
• Båtsmansskolan har världens bästa vikarier ( heter det så i plural ? )
 
 •Imorgon är det onsdag och då är det hoppning på schemat.
 
 
Dagens dåliga saker:
 
•Jag försov mig det var därför jag fick skjuts, så jag hann ändå.
 
•Jag har ont i magen.
 
•Det är mörkt ute.
 
•Vissa personer är jävligt jobbiga.
 
• Vi har en massa läxor och sån skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0