Dumb Ways to Die

Bonjour mes amis! Hur mår ni idag? Själv är jag fortfarande lite snuvig ochså men livet rullar ändå. Blogg.se servrarna funkade inte igår varken på datorn eller telefonen så kunde inte lägga upp bilder på det jag köpte eller såga godnatt. Ett riktigt first word problem det där..
Idag ska jag storstäda mitt rum från grunden då det börjar se ut som en svinstia och känner att det är bästa att städa innan det blir det då det är mycket jobbigare att städa då. Ikväll åker jag till Matilda och sover där tror jag för att fira Jennifer som blev 15 när jag var i Portugal så hon ska få sin present och sånt.
 
Nu ska jag fortsätta att lyssna på denna goa låt och börja städa. Bye bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0