9 januari 2013

Hej hej!
Glömde bort att jag hade sovmorgon så nu sitter jag här i sängen och det är 20 minuter kvar tills jag ska gå. Det blev inte så bra uppdatering igår för att jag somnade i soffan direkt efter maten och sen sov jag ända fram till halv 11 och sen kunde jag inte sova igen för än vid 1. Bra jobbat säger jag bara.
 
Idag ska jag dock försöka hålla mig lite mer vaken då det är första ridningen ikväll och om jag har förstått det rätt ska jag få en ny ridlärare vilket blir spännande. Uppdaterar ikväll om det.
 
Nu ska jag hitta på lite tidsinställda för dagen så att i får lite uppdatering.
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Du har inte förstått rätt, vi har Anna i tre veckor till ;)

Svar: Haha som vanligt då ;)
Anna-Jean

2013-01-09 @ 15:22:10
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0