Glatt humör

Även fast jag precis skar mig på mitt eget finger med min egna nagel och slog i huvudet i kranen i morse när jag skulle tvätta ansiktet så är jag på sådant där superbra humör.
Det gick ganska bra i hoppningen idag trots att jag hade Madeiragullet gick det inte överdrivet fort i den lilla spring galna ponnyns ben. Hoppade på serpentinbågrana och tränade lite på att landa i rätt galopp och det gick väl rätt så bra.
 
Det går också sjukt bra för bloggen nu vilket är toppen och ni kommenterar förfullt. Jag försöker att kommentera tillbaka och svara på så många jag hinner men jag har inte all tid i världens så jag gör det så fort jag hinner helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0