Aj aj aj!

Usch var jag har ont överallt. Har blåsor under fötterna sen springturen då det slank ner en sten i skon som skavde. Jag har ont i magen sen Jennifers lilla workoutpass efter springturen som jag inte äns gjorde klart helt eftersom jag är så otränad. Sen gör halsen ont efter allt skrikande och nacken och händerna värker dom med.
Så var bara tvungen att få det sagt.
 
Idag kommer inte bli en rolig dag för det är söndag vilket betyder att jag måste städa upp i mitt rum och plocka undan alla extrasängar osv. Sen måste jag göra en massa läxor. Har franskaprov på tisdag och åker till portugal på torsdag och veckan efter jag kommer hem måste massa inlämningar vara kvara så jag ska jobba med dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0