Jag lever!

Och har det verkligen underbart! Vår i Portugal Lisabon är ju som sommar i sverige ungefär, fast lite mer tropiskt och värmen är ju lite mer konstant. 25 grader på dagen och 20 på natten.
 
Resan hit gick TOPPEN! Kan ju ha hjälpt englands U21 lag var på väg hem från Montenegro och i passkontrollen i frankfurt valde jag samma kö som Jordan Ibe, Jonjo Shelvy och Daniel Sturridge!! OH MAJ GASH!! <3 Och när jag har kommit igenom kontrollen så står resten av laget där! Jordan Henderson och allt! <3 Den idiot som jag är står bara där och glor på dem medans jag väntar på resten av familjen! Kommer att hata mig själv för alltid för att jag inte gick fram nu!
 
För dem som är lite efter och inte fattar nånting nu så kan jag säga att jag är helt galen i Jordan Henderson, en fotbollsspelare som är kapten för englands U21 lag och spelar i Liverpool också.
 
Nog med det. Vi har varit och kollar på lite coola saker och vart på nåt museum och sånt man gör när man är och kör lite sightseeing. Vi har åkt roliga spårvagnar och ätit massor utav god mat. Idag regnar det så vi ska åka till en stor outlet och shoppa och förhoppningsvis hittar jag något.
 
Ska äte frukost om fem minuter och jag sitter fortfarande med blött hår i sängen i så hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Klara

MEN ANNA!!!!!! ÅHHHH varför gick du inte fram?????? Fan vilken tur att du sett han Anna, du har ju typ träffat han nu!!! Ha det as bra nu seanis så ses vi sen ;) <3 har btw köpt systemkamera :p

2013-03-31 @ 10:09:49
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag har en tävling där man kan vinna valfri vara för max 150:-. Du hittar inlägget här: http://bilderbyalice.se/2013/march/tavling-vinn-valfria-varor-2.html#comment
Massa förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer & har en bra kväll!

2013-04-02 @ 13:22:14
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0