Supersöndag

Gud vilken bra söndag det har varit idag! Började dagen med att somna ute i solstolen i bikini men är tyvärr inte en nyans brunare, inte ens röd :(( 
Sen på knatten idag gick vi en runda i skogen för första gången iår tror jag det blev och det var verkligen supermysigt, trots att det var typ 40+! Kände nästan för att slänga mig i sjön när jag hade cyklat hem.
Nu på kvällen har jag bara slappat och städat, lite vanligt söndagsfix inför veckan. 
 
Förtillfället sitter jag även och skypar med min 9åriga syssling i Leeds Libby. Hon ville att jag skulle nämna att hon har fått en valp som heter Joseph (Joey) och att den är fluffig. Så aa, här är den :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0