Nu blev det svårt

Har precis kommit ur duschen efter att ha ridit bakús igen :) Svin kul och svin gulli är ponnin <3 red som ett timglas med skänkelvikningar och raka spår. Gick rätt så bra, helt nöjd med passet är jag inte med det var väldigt kul och han är ju så gullig så man kan ju knappast vara onöjd efter ett pass med Bakús :p
Imorgon ska jag nog inte göra så jätte mycket men vi kanske ska fira morfar som fyller år idag ( ock min hund ) eller så kanske vi ska göra det på lördag men då får jag inte vara med och hjälpa till på blåbärshoppningen på ridskolan för de små barnen. Såg idag på startlistan att det var en unge som hade anmält sig till klassen 10-20 cm. Så gulligt och jag skulle gärna vara med och kolla på det ^^ men ni får ha det gött hörs vi imon <3



GRATTIS ZACK & MORFAR !!!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0