Smileyface

Har mobilbloggat hela dagen men inget inlägg har kommit upp :( Tror blogg.se appen har lite svårt att bestämma sig när den vill blogga eller inte :(
Var i skolan och hade lite chill och sedan följde Matilda med mig hem och så åkte vi till stallet och kolla när mamma red :) Klappade även på alla hästar för Matilda har själv ridit på gunnebo en slutade och ville följa med och titta hur det ser ut idag :) Inte så mycket har ändrats men vi har fått några nya hästar och det har byggts leksaks kossor bakom stallet att leka på som jag har fina filmer från idag ;)
Ska träna inför ett prov nu så det blir inte mycket mer blogg men jag ska fixa lite tidsinställa och sånt och sen kanske jag lägget in ett åsiktsinlägg från min gammla blogg jag har skrivit och gör några nya att lägga på lager så jag har lite att skriva om :) Tips ?
Kom ihåg att ni gärna får ställa frågor om det är något ni undrar så ska jag försöka svara på det så fort som möjligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0