Blogglista

Hej, nu sitter jag här på min mysiga säng och vill vara i stallet och det är riktigt kallt ute så jag pallar inte att cykla dit ;) Så när jag sitter här då och undrar vad jag ska blogga om så kommer jag på att jag inte har något att blogga om för att jag är en tråkigt skitunge utan fantasi... sanningen svider! :(
Så då tänkte jag, varför jag jag inte en sån där jättelång tråkig blogglista som ni kan läsa och lära känna mig liite mer men också bli lika uttråkade som jag :)
 Så 1, 2, 3 tryck på play och läs :)
 
 

Namn: Anna-Jean Elin Mallard

Ålder: 14 snart ;)

Längd: 1.69 sist jag mätte mig :)

Sko-storlek: 39

Född: Melbourne, Australien

Bor: Pixbo, Göteborg

Gör just nu: Gör denna jättelånga lista :/


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll konstig!

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, självisk ibland och snål!


 

Vad är du rädd för: Ormar spindlar och tullvakter på flygplatsen haha ^^

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: är ju fjorton så har typ bara suttit barn/hundvakt

Har du körkort och egen bil: nä :(

När tod du ditt körkort: är fjorton -.-'

När grät du senast: som om jag antecknar ? 

När skrattade du senast: När jag kollade på en youtube video för typ tre sekunder sedan 

Vem åkte du bil med sist: Mamma, Pappa & Zack

Vem åt du mat med sist: Jennifer & Matilda ( räknas kaka ? )

Vem sov du hos sist: Typ absolut ingen aning!

Vem sov hos dig sist: Jennifer & Matilda

Vad var du rädd för när du var liten: Haha typ clowner!

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfintränare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: cirkus 5 typ har INGEN aning ^^

Värsta smärtan du råkat ut för: Kommer inte ihåg, typ opererad nåt i munnen och de borrade i skallbenet och när bedövningen släppte efter det.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Zack!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Har ingen aning!

Har du någonsin sportat: HAHA NÄ! jag rider, springer, orienterar för tillfället ;) Gjorde massa andra saker när jag var liten men orkar inte rabbla upp allt :(

Någon du ser upp till: Putte!! Nä asså ni kommer inte fatta det är ett intern skämt :*!!

Vad finns alltid i din handväska: Lypsyl 

 


Har du varit utomlands någon gång: Om jag har! ^^

Vilken plats var finast: Hawaii <3

Största stad/städer du varit i: Venne, typ NY eller nåt :Pp


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Rökt: Nada

Snusat: Eww!

Druckit: Nope

Har du piercing eller tatuering: Nää! Elller asså typ örhängen med det räknas ju inte :*

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm, längre än mig, snygg, snäll, charmig, brunhårig, sixpack, mysig, engelsman!!! <3

Tillsammans med någon? Jaaduu, det kankse man skulle kunna säga <3 ^^

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv, det är det jag vill att folk ska se :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja det har kanske :( Vet inte.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nope inte än ;)

Har du någonsin fejkat en orgasm: hahaha!

Hur många sex-partners har du haft: -Det skulle ni allt vilja veta ;) hahaha 0!

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad tror jag, men landet är skönt

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Kött fy fan!!

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Jordgubbs juice från kroatien FTW!!

Charter- eller skidsemester: Charter!

Sverige eller Utlandet: Utlandet.

Sport eller nyheter: Hmm. Nyheter

Hockey eller fotboll: fotboll :)

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Typ brunhåriga! <3

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: båda!

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Bil

 

Nu har nog de flesta dött av uttråkighet och antagligen redan hunnit bli begravda. Men för er som har klarat er ända hit så säger jag grattis! Om ni röstar HÄR (man kan rösta en gång om dagen ) och gör så att jag får 300 röster eller fler innan sista augusti kommer jag lotta ut något väldigt finfint på bloggen och det kan ni få som pris för att ni läste :)

Tack o hej leverpastje!


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHHAHAHHAHAHAHA JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!

Ngn du ser upp till... PUTTE!!! HAHAHHAAHaHAHHAHAHA!

Svar: Asså du måste erkänna att du har väldens roligaste och bästa kompis!!! <3 HAHAHA!!!
Anna-Jean

2012-08-27 @ 21:41:10
URL: http://lillkurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0