Cause you love is sweet! <3

Hej!,
Kom hem från skolan för ett tag sedan och hade faktiskt väldigt kul :) Först kom vi till skolan där dom bjöd på frukost och sen så åkte alla till handikapps badet vid Gunnebo och badade där och sånt. Sen blev vi indelade i grupper och skulle göra en sång om allemansrätten, min del blev "allemansrätten är till för alla, även de coola och de balla" haha!
Efter det fick ma gå hem och jag och Linnea stack till stallet för att kolla läget lite och så och efter det gick åkte vi hem. 
 
Nu sitter jag här hemma och passar Zack och ska blogga lite och sen ska jag åka till stallet igen för att kolla när Linnea rider och fota ifall det är utomhus vilket jag hoppas att det är, hon rider ju 18.20 så jag hoppas att där inte är för mycket knott eller för mörkt.
 
Cause your love is sweet!
Romeo med sitt lilla "hjärta" i pannan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0