Detta inlägget skulle publiceras igår men på grund av tekniken gick det inte :(

Hej allihopa !
Ledsen för att det har vart så himla dålig uppdatering idag men som sagt var jag ute och orienterade med Matilda idag igen :) igår tog vi 6 kontroller på ca 5 timmar och idag tog vi 6 kontroller på cirkus 1timma och 40min. Det var mycket enklare idag då Matilda kände till skogen vi orienterade första delen så vi tog typ kontroller med 10 minuters mellanrum.

Nu till Den tråkiga delen, jag har blivit uttvingad till vårt landställe som bara har internet på mammas iPad. Detta betyder att det inte blir någon bloggning alls eller iaf väldigt lite. Men jag tycker fortfarande att ni ska rösta på min bild på sarasmatkasses fototävling där min bild är bidrag 753, eftersom det är slutspurten nu innan månadsskiftet :)

Ps. Min topp från Nelly.com har kommit men har inga bilder att visa än :( .Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0