FAQ

Hur lång är du ?
Alldeles lagom :)
 
Har du egen häst ?
Nope, rider på ridskola och är med i USS där :)
 
Är du singel o sökande?
Jaduu, vad ska jag svara på den? ;)


 
Gillar du mode och kläder osv?
Nää, suger på allt det med mode och kläder som ni antagligen har märkt ^_^
 
Bästa vänner?
Jennifer 
Matilda 
Och min nyfunna bästis David jue ;)
 
 
Vem är Zack? :)
Det är min underbart krulliga hund! :)
 
 
Så, svarat på de frågorna jag får mest nu så att ni slipper fråga om samma saker om och om igen ;) Fast nya frågor får ni mer än gärna svara på även fast det inte är frågestund :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vem vem vem är det du måste stå på tå för att kyssa ? :) *nyfiken*!!!

Svar: Hahaha <3
Anna-Jean

2012-08-31 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0