Godmorgon!

Hur mår ni? Jag gillar inte detta med att gå upp tidigt till skolan, alls. Vaknade kall idag och det anser jag som vinter/höst haha.
Idag ska klassen till gunnebo och hänga där hela dagen så ifall nån vill,(linnea,matilda) ska jag se ifall jag kan dra med nån till stallet. MItt andra hem typ. Har inte vart där på hela sommaren så saknar verkligen allt och alla.
 
Vi far frukost  skolan idag så hade lite extra tid att skriva detta men nu måste jag faktiskt gå och göra mig iordning så att jag kan cykla iväg.
 
 
// Gårdagen outfit //

Kommentarer
Postat av: linn

Snyggt linne! :)

Svar: Tack så jätte jätte mycket <3 :)!
Anna-Jean

2012-08-21 @ 18:42:35
URL: http://bylinnskoglund.myshowroom.se
Postat av: HELENE - PASSION FOR HEELS

Riktigt söt outfit, fräsch! :)

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :)
Anna-Jean

2012-08-22 @ 11:53:16
URL: http://hellenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0