Hemma från skolan nu

Hej!
 
Kom hem från skolan nu efter att ha haft orientering och det var riktigt roligt då vi hittade tre kontrollet till. Vi kommer ju fan vinna detta. På torsdag åker vi och tar kontrollerna runt finnsjön och sen i helgen åker vi till Landvetter för att ta några kontroller där. Måste byta o och lite sådan sen så ska jag fråga om jag kan få skjuts till stallet för det är pisskallt och regningt ute och det gillar inte jag. Hahaha nä så bortskämd är jag inte, mamma ska ut och handla sen så då ska jag fråga om hon kan släppa av mig på vägen :)
 
Jätte söta Linnea förra veckan! <3 Hoppas att jag träffar henne i stallet idag :) Förra veckan var det ju varmt och vi badade men nu är det typ vinter och igår kändes det som det var Jul snart :O!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0