Hi YouTube!

Nämen ojsan! Det blev visst lite fel hemsida där, my fault ^_^ 
Kände att det var lite dålig bloggning nu såhär på kvällen så jag slänger in kvällens sista inlägg nu.
 
Så vad har jag gjort idag ? Absolut ingenting typ. Riktigt skönt att inte behöva göra något med tanke på att vi gör så mycket säker här i England. Jag har sittit vid FB, bloglovin och YouTube för det mest. Kollat in en jävla massa BeautyGurus villket är rätt så roligt med tanke på att jag inte alltid sminkar mig mycket och har typ sminkat mig tre gånger på hela sommarlovet, hehe. Men det kanske är framtida inspiration inför skolterminen, vem vet haha ! Funderar på att göra ett tidsinställt med vilka BeautyGurus jag prennumenerar på och posta det imon men vi får se ^^
 
Nu ska jag fixa lite tidsinställda till imorgon för då ska vi till Isle of White till nåt sälle men jag vet inte vilket ^^ Så godnatt så hörs vi imorgon :)
 
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0