I won't let you go now you know, I been crazy for you all this time!❤ ❤ ❤

Kan det bli mycket bättre ? Svar: Nej! Sjukt bra låt från sjukt bra film och snyggingen Douglas Booth som sjunger❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 
 
Hur mår ni ? Jag mår bra själv :) Har mest chillat i det fin vädret här i England. Hört att det vart massa översvämmningar här i England men jag har inte märkt att det har regnat en ända gång här :O Måste bo på rätt ställe då ❤ 
 
Nu medans de andra tittade på rugby så satt jag och kollade på LOL en gång till. Så himmla bra! Nu ska vi äta efterätt så vi hörs imorgon bitti ❤ 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack så mycket, ny kommer inom kort då vi nu är två som bloggar på våran blogg!

Svar: Okej va kul :) Då måste jag kolla :D !
Anna-Jean

2012-08-05 @ 22:03:32
URL: http://twentydaydreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0