Jag är usel på det där med rubriker ^_^

Hej!
Nu har jag vart hos mormor och morfar och fikat och vi fick med oss en massa Mc Donalds glas med oss hem haha <3 Ska nu städa och fixa osv inför imorgon då jag börjar skolan igen, åttan. Många säger att det är det västa året på hela grundskolan så jag ser verkligen inte fram emot det och vi är det sista året som får betyg först i åttan så vi har bara två år att jobba upp betygen.
 
Sitter iaf i sängen som the typical tonåring med data i knät och musik i högtalarna och nynnar och dansar lite ^^
Ikväll, typ nu kommer några gäster hit på middag typ och om dom tar med sina jobbiga barn går jag till nån kompis, usch va jobbiga dom ee!
 
Får väl städa lite och jag kanske tar före och efterbilder så ska vi se om ni kan se någon skillnad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0