Kitesurfing

Canon EOS 1100d / 18 - 55mm
 
Hade tänkt göra 2 inlägg av det hela men tänkte att ni lika gärna kan få se allt på en gång :) När vi va ute på en hundpromenad var den en kille som precis skulle i vattnet och surfa och han frågade om jag skulle ta kort och jag sa ja, så sa han att han skulle göra lite trix osv som jag kunde ta kort på ( han med den  "fallskärmen" med blått på ). 
Va snällt :) Blev rätt så nöjd med bilderna men det skulle vart roligare ifall jag hade haft en objektiv med mer zoom ( jag har ju "bara" ett standard objektiv ) och bara zooma in på killen när han var i luften. Ni får nästan vrida och vända på huvudet lite men jag bler rätt nöjd.
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Härlig och fin blogg:)

Svar: Tack så jätte mycket :) <3 !
Anna-Jean

2012-08-07 @ 20:30:03
URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: emmi♥

Hejsan, allt bra? :)

Svar: Japp :) Självdå ? :)
Anna-Jean

2012-08-07 @ 20:54:08
URL: http://eemmilarssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0