Matilda ska gästblogga nu :)

Hej! Hemma från skolan och bla bla bla :* Ska låta Matilda gästblogga nu för jag har inget vettigt att säga :)
 
Hej jag heter Matilda och sitter just nu i Annas säng och kollar på Annas nya ticks hon visar mig... Kan ju lika gärna skriva lite sanningar om henne ;) 
 
1. Anna hade med sig sin vinterjacka till hennes sommarland
2. Det bor en gubbe vid hennes sommarland som hon trodde skulle döda oss med ett gevär
3. Anna hade kort hår och lugg när hon var liten
4. Hon tar alltid kort på mig om jag somnat...stalker..?
5. Hon älskar jullåtar och sätter på dom året om 
 
Ja... Nu kommer jag inte på mer för tillfället men ni får hade gött hej!  /Matilda
 
Edit; Hon gillar inte jullåtar utan gillar bara att reta andra med att sätta på dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0