New Forest

Hej allihopa!!
Först och främst vill jag tack alla som läser min blogg och kommenterar så fina och söta kommentarer, det värmer verkigen om hjärtat
 
Idag, eller aa om typ fem minuter ska vi åka till New Forest här i england och kolla på alla fina "vilda" Ponnisar ^^ Jag tar med mig kameran som ni har fullt batteri efter att pappa skickade laddaren på posten (tack pappa ♥) så ni får massa bildern när jag kommer hem.
 
New Forest ponnisarna är inte helt vilda utan det är bönder som äger hela hjordar fast dom lever fritt på slätterna. Därför kan vissa utav dom ha små halsband på sig med satelitsändare eller tex reflexer på sig.  
Hoppas att vi hittar många fina ponnisar och att jag får många bilder att visa, längtar verkligen!
 
Och hoppast också att farfar inte blir jagad av en hingst denna gången också O.o
 
Såhär kan det se ut när man är ute och cyklar i New Forest. Rena häst paradiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0