25 december - 1 årsdag

Nu har vi kommit hem från mammas kompis i Vänersborg och dett var verkligen jätte roligt. Fick skumtomtar med någon äppelsmak och dom var så sjukt goda, lite syrliga nästan så jag rekomenderar stort.
 
En sak jag kom på idag var att igår på julafton hade jag och min lilla iPhone bebis vår 1 årsdag och det firade jag med att göra en rejäl repa i plasten. Som tur är kan man byta den men måste köpa ny plast och lite nya skal känner jag för att frescha upp lite. Just nu har jag de första skalet jag köpte eftersom jag har gjort sönder alla andra. Kanske tar med Jennifer på lite skalshoppning nu i mellandagarna då hon fick en iPhone i julklapp i år.
 
 
Den normala hunden...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0