Fy skäms! God Jul också för den delen ❤❤❤

Inte bloggat på en veckan pga sjukdom men ändå, aja baja! Ska försöka sammanfatta veckan jag har haft lite kort.
 
Söndag - Fredag: Blev sjuk och mådde piss rent ut sagt. Har nog inte kännt mig såhär dåligt sedan jag var 6 år.
 
Nog om det tråkiga. I lördags släpade jag mig själv ur sängen eftersom jag inte hade hunnit köpa en enda julklapp och julafton var två dagar senare. Bra planerat där men hade ju legat i sängen hela veckan så hade inte hunnit med sånt. Fick ta en engelsk hardcore medicin för att orka med det och det funkade verkligen blev mycket bättre, höhöhö.
Lyckades köpa mins en julklapp till alla som vi ska fira jul med så jag vart nöjd. Hjälpte svagt till att pynta granen också för den delen.
 
Idag har jag känt mig lite krasslig hela dagen men fått mycket gjort ändå. Jag har slått in alla julklapparna,bakat två pepparkakshus och julbadat hunden som nu är ett vitt fluffigt moln och sover sött i soffan bredvid.
 
Imorgon är det självaste julafton och jag ska försöka blogga så mycket jag kan men även fixa inställda så GOD JUL 
 
Bjuder på bästa julsången genom tiderna!
 

Kommentarer
Postat av: Klara

gåd jyl seanis/josef, ja kärt barn äger många namn!!

här frå du en liten ulklapp, ett gott skrat (HAHHAHAHAHAHAHAHHA as kul skrattar jätte mycket) http://www.youtube.com/watch?v=KQTbTTX2yRI

2012-12-24 @ 00:20:39
URL: http://sannerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0