I'm Back Bitches!

Yoo you heard it right!
 
Har tagit en liten bloggpaus som ni kanske har märkt men tjuvstartade med en liten bild redan igår bara för att jag kände för det och det är min blogg som ni kanske har märkt. Tog en liten bloggpaus eftersom jag blev väldigt sjuk efter skolan i onsdags och trodde att det skulle bli kräksjuka eftersom jag mådde så himmla illa och hade världens huvudvärk men som tur blev det inte det, puuh! Och sen tyckte jag att det passaade bättre än bäst att starta upp bloggen igen på 1 dec!
 
Det som har hänt medans jag har vart borta har väl varit lite roligt och lite inte så roligt, vi kan börja med det roliga.
 
• Den första snön kom igår natt men försvann typ under dagen 
• Isen utanför mitt hus har börjat frysa
• Det ör 1 dec vilket betyder julkalendern
• Mormor har äntligen blivit utskriven från sjukhuset
 
Det inte så roliga då
 
• Jag har varit sjuk
•Det är för kallt för min smak att gå utanför dörren
•Vi har disikerat fårlungor och fårhjärtan på NOn
•Jag svimmade nästan
Får ni chansen att göra det, gör det inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till bloggvärlden (;

Svar: Tack tack! :)
Anna-Jean

2012-12-01 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0