Snart Jul!

Godmorgon och hej!
 
Är verkligen jätte taggad nu inför jul och nyår det kommer verkligen bli jätte kul! 
Just nu håller jag på att fixa ett tidsinställt med shoppingen från igår för er som vill veta.
 
Idag ska jag först ut och springa en liten runda, om jag lyckas utan att halka då förstås. Sen innan jag duschar efter det ska jag raka hunden. Då han har så dålig kondis och blir svettig när han är ute och springer med sin långa päls och sedan nu på vintern så  börjar han frysa när det är så kallt och han är blöt så det får bli rakning och klippning i år. 
Sen in i duschen och direkt efter det till mormor och morfar för att hjälpa dom med lite julpynt och fika osv. Julmys <3
 
Så jävla rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0