Anna-Jean Elin Mallard

Hej jag heter Matilda och är Annas kompis. Det är även jag som är med henne på hennes land just nu i denna stund.
 
Nu hade jag tänkt att beskriva Anna.. Jao, vad ska jag börja med? Jag kan väll börja med att säga att hon alltid är på rätt plats vid rätt tid. Detta leder då till att hon vet allt. Lite irriterande när man tror att ingen inte vet men så helt plötsligt dyker hon upp och vet hela sanningen! Sen så är hon också en person som alltid får ur en allt. Detta leder då till att hon vet ännu mer. Men när man ska få ut något ur henne.. Ja då kan man rigga upp med mat för ett helt år för där får man inget veta.
 
Anna är även mamma när man ska göra något. För när vi är ute och träffar kompisar är det alltid hon som är den förståndiga. Och det är oftast henne jag ger min mobil till om jag inte kan hålla den själv. Dock ska man akta sig för hon är en jäkel på att facerapa. 
 
Så om jag ska "sammanfatta" Anna så är hon en smart liten filur som "råkar" veta allt.
 
Kramar Matilda :)
 
 
  Anna:

 
Matilda:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0