Bloggar jag läser #1

Tänkte starta upp med en liten serie där jag beskriver blogggarna jag läser och "betygsätter" dom :)
Läser ju rätt så många bloggar så detta kan nog bli kul :)
Vem ska vi börja med då ? Jo vi tar ... ! http://vibyalexandra.blogg.se/ :)
Jo denna bloggen driver ju Alexandra som köpte Winnetoo, Linn Olssons förra häst.
Jag började helt enkelt följa bloggen då Linn gav ut Alexandras bloggnamn och jag ville ju självklart följa Winnetoo :)
 
http://vibyalexandra.blogg.se/
 
Allmänt intryck ?
Fin och välskött blogg, lite små bloggar feeling i det hela men det har sin charm.
Betyg: 7/10
 
Inlägg?
Bra välskrivna inlägg med oftast mycket bilder men kunde uppdaterat mera.
Betyg: 5/10
 
Design och utseende ?
Headern är fint gjord och gör att man vill börja läsa men jag gillar inte den baby blå bakgrunden.
Betyg: 8/10
 
 
Bloggnamn?
vibyalexandra.blogg.se, jag tycker att det låter lite tråkigt men det är bra att hon har med sitt eget namn i domänen men det där med viby gör att det låter liite mer tråkigt.
Betyg: 6/10
 
Totalbetyg: 26/40
 
om bloggen får "dåligt" betyg, poäng mässigt tycke jag inte bloggen är dålig för det. Jag följer ju trots allt bloggen och gillar den. Bloggen är också antagligen bättre än min.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0