Bloggar jag läser #2

Nummer två nu jag ska tycka till om är Amandas och Steffies blogg som går i min klass. Jag började läsa bloggen för att jag känner dom och dom tar väldigt fina kort!
 
http://ccameraa.blogg.se/
 
Allmänt intryck ?
Söt rolig blogg som innehållar lite av varje men mest foto.
Betyg: 8/10
 
Inlägg? 
Inläggen är bra men ojämn uppdatering. Är mest en vardags blogg med två tjejer som är väldigt duktiga på att fota så bilderna är väldigt bra!
Betyg: 8/10
 
Design och utseende ?
Simpel design med fin header!
Betyg: 7/10
 
Bloggnamn? 
ccameraa, berättar tydligt att det är en blogg med mycket foto i vilket är bra då det är det. Tycker ändå det är onödigt att ha dubbla bokstäver men jag förstår om bloggnamnet camera eller kamera redan var upptaget.
Betyg: 6/10


Totalbetyg: 29/40
 
 
OBS!
om bloggen fått "dåligt" betyg, poäng mässigt tycke jag inte bloggen är dålig för det. Jag följer ju trotts allt bloggen och gillar den. Bloggen är ju ändå säkert bättre än min !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0