Bloggar jag läser #3

Nästa blogg jag tänkta ta är Dahlèn. Detär en fotoblogg som jag helt enkelt började läsa för att jag hade tråkigt och frågade matilda om en bra fotoblogg att läsa :)
 
http://carolinedahlen.blogg.se/
 
Allmänt intryck ?
Fin och välskött med underbart fina bilder!
Betyg: 9/10

Inlägg?
Bra, mycket bilder men kunde ha uppdaterat mera då bilderna är så fina och man vill se mera. Men det är också själva dragningskraften till bloggen att man vill se mer.
Betyg: 7/10

Design och utseende ?
Söt design med mysigt intryck! Borde ha en animerad header så man får se bilderna i större skala och fler bilder.
Betyg: 7/10

Bloggnamn?
http://carolinedahlen.blogg.se. Bra bloggnamn som är enkelt att komma ihåg. Gillar när man använder hela namnet eller en delar av sitt namn eller smeknamn i bloggnamnet. Blir så mycket mer personligt då!
Betyg: 10/10

Totalbetyg: 33/40
 
 
 
om bloggen får "dåligt" betyg, poäng mässigt tycke jag inte bloggen är dålig för det. Jag följer ju trotts allt bloggen och gillar den. Och den är antagligen bättre än min blogg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0