Bloggar jag läser #4

Hej!
Det var längesedan jag körde en " bloggar jag läser" så jag tar en nu :)
 
Nästa blogg blir då Powerpony som är skriven av Daniela Andersson. Jag började läsa Danielas blogg genom att hon helt enkelt kommenterade en gullig kommentar på min blogg och då fastnade jag helt och hållet för hennes. Så passa på att kommentera min blogg så kanske jag fastnar för din också.
 
http://powerpony.blogg.se/
 
Allmänt intryck ?
Cool blogg med cool design, me like! Välskött och seriös blogg.
Betyg: 9/10
 
Inlägg?
Bra välskrivna genomtänkta inlägg för det mesta utan stavfel. Bra uppdatering.
Betyg: 9/10
 
Design och utseende ?
Älskar headern och designen och bakgrunden är grymt cool. Den som har kodat bloggen och allt är helt enkelt riktigt begovad!
Betyg: 10/10

Bloggnamn?
Powerpony, när jag tänker på powerpony tänker jag mer på typ och liten flängig oseriös ponnyblogg men detta är motsatsen. Välskriven och helt seriös och jättefin blogg. Så jag gillar inte namnet så jätte mycket.
Betyg: 5/10


Totalbetyg: 33/40
 
 
om bloggen får "dåligt" betyg, poäng mässigt tycke jag inte bloggen är dålig för det. Jag följer ju trotts allt bloggen och gillar den. Och den är antagligen bättre än min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0