Bloggar jag läser #5

Nästa blogg är Darios, Tyra Sjöstedts häsblogg. Jag har absolut ingen aning om hur jag kom över denna bloggen men jag antar att jag läste tyras.se och sen när hon startade darios antar jag att jag bara hängde med där också :)
 
http://www.darios.se
 
Allmänt intryck ?
Bra helt cool storblogg. Mycket häst i den bloggen.
Betyg: 8/10
 
Inlägg?
Bra inlägg ibland lite för långa och ibland lite för korta. Och ibland blir uppdateringen lite ojämn.
Betyg: 7/10

Design och utseende ?
Jätte fin header och stilren design! Full pott!
Betyg: 10/10

Bloggnamn?
www.darios.se, bra bloggnamn då tyras häst heter Dario och Tyras andra blogg som handlar mer om henne heter ju www.tyras.se så det blir ju bra matchning där. Fast nu när hon har två hästar, Dario & Joe så kanske hon borde byta.
Betyg: 7/10
 
Totalbetyg: 32/40

om bloggen får "dåligt" betyg, poäng mässigt tycke jag inte bloggen är dålig för det. Jag följer ju trotts allt bloggen och gillar den. Och den är antagligen bättre än min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0