God nyheter!! :))

Hejsan svejsan eller va e det man säger nuförtiden ??
Idag om exakt 32 minuter rulla bilen iväg mot landvetter och Englan tsm med min bror Daniel ocg min farfar Bill ;) Och det braiga är att jag kommer ta med datorn för att mamma och pappa vill kunna ha kontakt med oss och farfar har internet så jag kommer kunna blogga lite då och då :) Vet inte hur ofta men jag ska försöka att göra det varje kväll och lägga ut lite bilder hur det ser ut osv. Och sen en massa bilder på farfars jätte jätte fina hund Tess som är en Röd Setter. Äskar sånna hundar för att dom är så vackra och elegantafast Zack är ändå bäst och jag kommer sakna honom till tusen :'((
Så till alla där ute som vill följa min englandsresa är det bara att kolla in bloggen eller följa mig på instagram där jag heter ajmallard :)
Ni kan också adda mig på fb Anna-Jean Mallard eller adda på skype där ja heter lollipopper13 tror jag ;) Oj, juste, ni kan också följa mig på twitter där heter jag också ajmallard :)
 
Kommer vara vid farfars hus ca 12 inatt så ser om jag fixar ett inlägg då eller inte !
 
Puss puss ni får ha det jätte bra och ni får inte glömma att rösta på mig i fototävlingen hos saras matkasse vilket ni gör HÄR :)
 
Kommer sakna Zack jätte jätte jätte... mycket <3 <3 <3 :*

Kommentarer
Postat av: Kim

Söta hundar. :)

Svar: Tack <3
Anna-Jean

2012-08-01 @ 14:44:35
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0