Godmorgon :)

Blev lite fel när jag skulle fixa tidsinställda till fredag och lördag men jag tog fel på datum så jag fixade inget till fredagen typ och en massa till lördagen. Igår var det iallafall lördag och det var min mormor och morfars guldbröllopsdag och vi åkte till Sjömagasinet och åt en jätte god middag enligt dom ^^ Haha kalla mig kräsen men det var inte gott med tanke på att jag inte gillar skaldjur och fisk alls, så när vi kom hem gjorde jag pannkakor :P  Men på dagen frågade mamma och jag ville ut och shoppa på frölunda och det e klart att jag ville ;) Så shoppade rätt så mycket på rean :) Bilder och så kommer ut senare ikväll :)
Idag går dagen ut på att hjälpa mamma = tjäna pengar då jag ligger backmed typ två tusen :P men det ska allt bli avbetalat snart :) Idag eller imorgon kanske jag berättar en jätter rolig sak jag och matilda ska göra nästa vecka men mer info om det får ni då ;)
 
Bild på middagen på mormor och morfar från middagen igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0