Godmorgon :)

Jätte skönt att vakna upp här ute på landet! Fast det är lite mulet men det ska bli varmare med dagen i alla fall. Idag ska jag typ inte göra någonting alls förutom att chilla, ta fina bilder och träna lite agillity med Zack :) En perfekt dag! Är ju ute på landet så det kommer inte bli någon bra bloggning föräns lördag eftermiddag typ för det mobila bredbandet vi har med oss är jätte segt och man kan knappast gå in på blogg.se så det var bara tur att jag kom in och kunde skriva detta. Om det går ska jag försöka ladda över dagens bilder ikväll :)
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Så söt din hund är! Kul att du läser min blogg :)

Svar: Tack <3 Såklart jag läser din blogg! den är den bästa bloggen och jag älskar när du gör inlägg från djuren synvikel :)
Anna-Jean

2012-07-07 @ 11:13:39
URL: http://fotopaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0