Godmorn'

Hemma efter en springrunda nu, riktigt skönt då jag inte har sprunit sen skolavsluningen hehe. Men man måste ju ut och röra på "fläsket" ibland speciellt nu när hästarna också har sommarlov. Så himmla ledsen att jag antagligen inte kan vara med på igångsättningen av ridskolehästarna då jag och brorsan flyger till england till farfar två veckor i slutet av sommarlovet. Kul ska det bli och träffa all släkt o vänner.
 
Det som står på schemat idag är att ränsa mitt rum på en massa grejer och tömma en massa lådor med onödiga saker. Sen på onsdag ska jag verkligen städa allt som i damsuga och torka av alla ytor och få det sterilrent nästan, haha kommer aldrig gå.
 
 
Imagine that he's got a six pack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0