Hey från Orust !

Hej! Sitter i bilen här i henån på Orust medans alla andra handlar ;) kunde ju följt med men här i "stan" har jag internet så passar på att blogga ist. Vi kom hit igår vid typ sju och åt mat typ bara. Idag Har vi vart på göksäter och handlat o jag köpte typ bara strumpor. Och nu sitter jag här då i bilen då allavandra handlar. När jag kommer hem Ska jag ta en springtur till Allmag med Zack :) Och när jagbekommer hem från de ska vi spela monopol 
jag skriver på internet o de e väldigt svårt så jag hoppas att det går att läsa:)
Ses nästa gång jag får internet ;) 
Kram ❤
 

Kommentarer
Postat av: ssh

Vill du vara med i kampen om att bli sveriges största hästblogg? Eller vill du vinna någon annan titel? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se
Vi kommer även att ha deltävlingar där man kan vinna priser. ANMÄL DIG IDAG!

2012-07-24 @ 10:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0