Hundtips

Hej!
Vet att det är många som läser min blogg och har hund och har efterfrågat lite hundtips så kan börja med ett här. Det är en slags hundmat som heter Frolic som antagligen de flesta har hört talas om men det är ett mjukt godis med köttsmak och jag använder det som hundgodis till min hund Zack. Det är det bästa han vet och han är en väldigt kräsen hund och den ända hundmaten/hundgodiset han verkligen gillar. Jag skulle inte rekomendera det som hundmat för då skulle alla hundar på denna planet vara tjocka som ballonger  men som hundgodis funkar de fint. Har nog aldrig träffat en hund som inte gillar Frolic. Det är i rätt så stora ringar så om man tex ska träna hunden tycker jag inte man ska ge hunden för stora bitar så jag brukar trycka lite på dom så delas ringen i fyra lagom stora bitar. frolic finns att köpa HÄR eller i vilken vanlig mataffär som hellst skulle jag tro. Har sett det inne på Ica och hemköp i alla fall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0