if you close your eyes you can see the stars

3 juli idag, och nu är den dagen snart slut. Har varit en väldigt effektiv dag med en springtur som start innan frukost. Sen har jag också rensat och slängt en väldig massa skräp som är helt onödigt att ha. Rensade bara en byrå full med skit om jag får uttrycka mig så. Typ en hel svart sopsäck för bara EN byrå. Man kan ju säga att den ha sammlat på sig en massa skit under åren. Imorgon blir det själva städningen och allt ska dammsugas och ytor ska torkas och allt som jag ska ha kvar ska ställas på rätt plats. Måste få det rent innan vi åker till landet på torsdag men jag tror bara vi ska vara där tills på fredag då mormor och morfar har guldbröllop, heter det så när man har varit gifta i 50 år ? Grattis till dom iaf
Sen efter helgen, eller under ska vi köpa färg och börja måla om mitt rum :D När vi flyttade hit målades en vägg röd och efter ett tag skulle en annan vägg vara chockrosa men det det blev inte så bra.. ser ut som en färgblind 5åring har inrett.. Men nu ska iaf ALLT va vitt. Kan inte välja färg så det blir vitt. Typ alla mina möbler är vita så då får väggarna också bli vita. Mycket ljusare och större kommer det allt att bli.
 
Nu jag att jag har skrivit för mycket och för sent på kvällen så det blev nu helt flummigt men om ni inte fatta så kan ni ju kolla på denna gulliga bilden i stället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0