If you open your eyes the sun will shine

Godmorgon!
Ska bli varm idag så jag tar min hundpromenad nu direkt efter frukost vilket jag sitter och äter nu :) Tror jag och hunden ska gå en långpromenad till en gräsplan med massa agilityhinder jag får låna om dom står framme. Tjejen som äger hindrerna är på ute på sitt land nu men hon sa att om jag vill är det bara att komma förbi och träna Har inte jobbat så mycket med agillityn med Zack nu på sistonde min nu ska vi allt komma igång. Måste bara gå ner och väcka honom för han ligger fortfarande och sover i min säng och ville inte gå upp när jag gick upp ;) Han är alltid den som går och lägger sig först och vaknar sist. Så han är ju varken en sån morgonpigg hund som vaknar först och måste gå ut och kissa kl 5 AM.
 
Dessa tekniker är det vi tränar på i dagens slalomövning haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0